1/08/2016

Granat i złoto we wnętrzach - Navy and gold interior

Nie jest nowością lub tajemnicą, że kontrast najlepiej podkreśla piękno jasnych wnętrz. Jako miłośniczka takich wnętrz, bardzo często zwracam uwagę właśnie na te, które wzbogacone są charakternymi akcentami kolorystycznymi. I choć samo złoto w bardzo delikatny sposób upiększa salony, kuchnie czy sypialnie, to w połączeniu z ciemnymi, wyrazistymi barwami dodaje wnętrzom jeszcze więcej szyku. A kto z nas nie marzy o takiej namiastce luksusu we własnym domu? Według mnie idealną parę stanowi właśnie złoto z granatem, który pod wpływem szlachetnego złota nie przywodzi na myśl jedynie stylu marynistycznego. W jednych aranżacjach stanowi jedynie delikatny akcent, a w innych z rozmachem przenosi się na duże powierzchnie, jak meble czy ściany. Jedno i drugie rozwiązanie ma w sobie coś niezwykłego i nadaje wnętrzu niepowtarzalnego charakteru. Być może to połączenie kolorystycznie nie wpasuje się idealnie w każdy styl, ale z pewnością bardzo dobrze czuje się we wnętrzach, które ja osobiście uwielbiam :) I choć sama wybrałabym jedynie delikatne dodatki w kolorach złota i granatu, to wszystkie poniższe aranżacje wzbudzają mój podziw i są niesamowicie inspirujące.








Wędrówkę w towarzystwie złota i granatu rozpocznę tym razem od sypialni, której poświęcam tu zdecydowanie zbyt mało uwagi. 



How about putting some beautiful and unique Estelle North legs on this drawer? #prettypegs #furniturelegs #diy:





christine dovey style master bedroom



Blogger Stylin Home Tours Spring Edition - Cuckoo4Design:



Industrial Task Brass Table Lamp + Nailhead Burlap Upholstered Headboard from west elm:



.brass table:




Następna jest moja ukochana kuchnia. Co prawda, marzę o bardzo jasnym wystroju tego pomieszczenia, ale może za kilka lat zmienię zdanie, więc odrobina inspiracji nie zaszkodzi ;) Bardzo ciekawym pomysłem jest zastosowanie tej kolorystyki przy tworzeniu wyspy, która w ten sposób pięknie kontrastuje z resztą jasnej kuchni.



charcoal gray kitchen- Wood Island- Brass fixtures Hardware via design manifest. Dark Gray- BM “Racoon Fur, Light Gray – BM “Stone Harbor”:





Kitchen counter with rose gold kitchen appliances and pink décor:




Modern matte: http://www.stylemepretty.com/living/2015/01/23/20-gorgeous-non-white-kitchens/:



The final big kitchen makeover post | Emily Henderson:









I chyba miejsce, które w pierwszej kolejności kojarzy mi się z tymi kolorami, czyli salon.





A oto łazienki, w których złoto-granatowe dodatki i meble prezentują się zjawiskowo.


We love the vanity and gold trimmings in this gorgeous #bathroom! www.remodelworks.com:





A co powiedzie na nakrycie stołu w tych barwach? Wygląda to bardzo elegancko.


wedding reception table decor idea; photo:  Jessica Schmitt Photography:






I jeszcze na koniec kilka produktów w tej pięknej kolorystyce.










Navy Gold Art Gold Coral Prints On Navy Navy by BeachHouseGallery, $38.00:
źródło






Gabriel Counterstool Navy/Gold - Safavieh - $151 - domino.com:
źródło



M348 Office Chair In Navy Blue Vegan Leather:
źródło





Orbit lamp.:
źródło

Metallic Gold Stripe Pillow Cover in Navy and Cream - Modern Home Decor by JillianReneDecor - Chambray - Colorblock - Nautical Pillow:

źródło



A ceramic travel mug featuring a checkered pattern with navy and gold accents.:
źródło





POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE I ŻYCZĘ UDANEGO WEEKENDU

Sylwia







15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie. Myślę, że te kolory naprawdę wspaniale się uzupełniają i tworzą przy tym piekny klasyczny wizerunek.
    Udanego weekendu życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie zwracałam uwagi na takie ciemne akcenty, ale powoli zaczynam doceniać kontrasty we wnętrzach :)

      Usuń
  2. Dłuuugie lata marzyłam o całkowicie białej kuchni, a jakieś pół roku temu przestawiłam się na ciemne kolory. Teraz szukając własnego lokum, planuję w głowie czarne lub właśnie granatowe szafki ze złotymi uchwytami. I żadnego połysku, tylko fajny ciemny mat. Zdjęcia u Ciebie inspirują :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne myślenie. Co prawda ja nadal jestem mentalnie na etapie bieli, ale im dłużej prowadzę bloga i napotykam takie piękne inspiracje, tym częściej zastanawiam się czy rzeczywiście wytrwam w postanowieniu, że kuchnia będzie biała, a w naszym przyszłym domu dominujące będą wyłącznie jasne barwy. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Granat i złoto to naprawdę udany mariaż ❤ ❤ ❤ Czekam na kolejne złote dodatki do naszej biało-granatowej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się Olu swoją sypialnią. Chętnie zobaczę jak u Ciebie prezentuje się to zestawienie :)

      Usuń
  4. Cudowne inspiracje :) Mimo miłości do bieli, to nie zdecydowałam się na całkiem białe wnętrza, dla mnie wnętrze musi żyć, być dynamiczne, a wiadomo że najwięcej dynamiki wprowadzają dobrze dobrane kontrasty:) Granatowy i złoty-cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat :) Choć jeszcze do niedawna stałam twardo wyłącznie za jasnymi barwami... Prowadzenie tego bloga poszerza nieco moje upodobania i jest to ogromna zaleta blogowania ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Cudowne inspiracje :) Mimo miłości do bieli, to nie zdecydowałam się na całkiem białe wnętrza, dla mnie wnętrze musi żyć, być dynamiczne, a wiadomo że najwięcej dynamiki wprowadzają dobrze dobrane kontrasty:) Granatowy i złoty-cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek w pepitke jest cudowny. Podobają mi się też pozostał dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o takim kubku od kiedy go zobaczyłam kilka miesięcy temu... Nie mogło go zabraknąć w tym zestawieniu ;)

      Usuń
  7. ależ elegancko :) bardzo fajne zestawienie, taka klasa i szyk, super! w swoim wnętrzu tego nie widzę, chociaż może w jakimś taki zestawieniu skandi też wygląda nieźle ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi marzy się takie eklektyczne, trochę klasyczne wnętrze z maleńką dawką elegancji. Z tego zestawienia wybrałabym biało-granatowe meble kuchenne ze złotymi akcentami. Cieszę się, że i Tobie spodobały się te inspiracje, mimo innych zainteresowań wnętrzarskich :)

      Usuń
  8. Wnętrza piękne.Gdzie można kupić taki fotel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam go w polskim sklepie, ale tu jest link do sklepu zagranicznego http://meelano.com/collections/office-chairs-1/products/m348-office-chair-in-vegan-leather?variant=10729091265
      Wybór kolorów jest ogromny :)

      Usuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)