3/30/2016

O wygrywaniu, drukowaniu i zajączku...



Dlaczego warto brać udział w konkursach? Bo można w nich wygrać ;) Nie mogę poszczycić się wieloma trofeami, ale niedawno byłam przeszczęśliwa, kiedy okazało się, że wygrałam konkurs na fb zorganizowany przez >> 3FORM << . A właściwie nie wygrałam tylko wygrałyśmy, bo wszystko dzięki mojej Urszuli ;)


W nagrodę mogłam wysłać dowolne zdjęcie do ekipy 3Form, a jej przesympatyczny skład wydrukował je na drewnianej sklejce o wymiarach 50x70. Wydruk i jego jakość zrobiły na mnie i na całej rodzinie ogromnie pozytywne wrażenie. Jeśli macie ochotę, aby zafundować sobie lub komuś bliskiemu taki nietypowy wydruk, to szczerze polecam zrobić to właśnie w 3Form, gdzie zakres usług jest naprawdę ogromny i bardzo miło współpracuje się z załogą. Są w stanie spełnić każdą prośbę związaną z wydrukiem i profesjonalnie doradzą Wam w tej kwestii.

Takim właśnie sposobem stałam się dumną posiadaczką tego oto zdjęcia mojej Urszulki. Na razie czeka ono na komodzie na dzień, kiedy zdecydujemy gdzie je powiesić :)















A zdjęcia Uli pilnuje ten oto dżentelmen, czyli króliczek ;) Jest on kolejnym trofeum zdobytym tuż przed świętami. Był prezentem od Sylwii z VH Boutique , która prowadzi bloga Velour Home . Możecie u niej nabyć przecudne welurowe akcesoria do dekoracji wnętrz, od poszewek na poduszki aż po kwiaty.





Nie mogłam się powstrzymać, aby przy okazji nie dodać kilku zdjęć naszego świątecznego bukietu tulipanów :)

















Mam nadzieję, że Wy również spędziliście święta w miłej atmosferze i w otoczeniu pięknych kwiatów. 
Niedługo pokażę Wam cudowną metamorfozę pewnej łazienki, więc zapraszam już dziś na kolejny post :)


POZDRAWIAM SERDECZNIE,
Sylwia


11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i przede wszystkim - prześliczna modelka!!
    buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I wygrana i modelka to dla mnie wielka radość ;)

      Usuń
  2. Moje serdeczne gratulacje! Świetna wygrana i piękna modelka :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta :) Bardzo mnie te wygrane ucieszyły, bo naprawdę rzadko coś wygrywam ;)

      Usuń
  3. Gratuluję Wam bardzo serdecznie :) Czaiłam się na tego zajączka, ale wcale mi nie żal, że go nie wygrałam. Będzie mu cudownie u takiej uroczej właścicielki :) Mała modelka ma śliczny uśmiech. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Ten uśmiech rozczula mnie już prawie 4 lata i miło jest teraz patrzeć na niego non stop, nawet jeśli Ula jest w gorszym humorze niż na zdjęciu ;)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam konkursy. I pochwalę się że kilka udało mi się wygrać. To strasznie miłe wygrywać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! W pierwszej chwili trudno w to zwycięstwo uwierzyć ;) W czerwcu mój blog skończy roczek, więc i ja z pewnością zorganizuję wtedy jakiś konkurs :)

      Usuń
  5. Najpiękniejsza jest ta modelka i Mama, która wygrała specjalnie dla takiego Skarbu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle komplementów... Dziękujemy pięknie :) Prawda, że wydruk wyszedł świetnie? ;)

      Usuń
    2. Widziałam go "na żywo" ;) I naprawdę mnie zachwycał :D Ściskam Kochana!

      Usuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)