6/15/2015

Bookcases - regały

Witajcie,

  Ostatnio pokazałam Wam metamorfozę regału w stylu prowansalskim, ale jeden regał to za mało :) Dlatego dziś troszkę więcej przykładów, od których nie mogę oderwać wzroku. Uwielbiam regały ze względu na ich wszechstronne zastosowanie. Można je dowolnie zaaranżować w każdym pomieszczeniu w domu, a kiedy nam się znudzi, przenosimy do innego i nadajemy zupełnie inny charakter. Można kupić gotowe modele, ale ja tradycyjnie polecam własnoręczną stylizację. 

   Przepięknie wyglądają te w stylu francuskim, zwłaszcza w kolorze białym z dodatkiem brudnych pasteli. Posiadają niesamowite zdobienia, które dodają nam w domu nieco elegancji. Wystarczy dostosować ich wystrój do jadalni, salonu, kuchni czy sypialni, aby stworzyć niepowtarzalny klimat. W moim domu z pewnością ich nie zabraknie. Inspiracji jest wiele. Chciałam Wam pokazać kilka regałów i ich aranżacji, które wpadły mi ostatnio w oko. 






































żródło




   Mój wzrok przyciągnęły również takie piękne, klasyczne regały o prostej formie. Najczęściej spotykamy je w salonach. Mogą być wolnostojące lub w zabudowie dostosowanej do wymiarów pomieszczenia. Dobrze zagospodarowane, pozwalają zaoszczędzić dużo miejsca.
























   A tu odrobina sielskiej Prowansji i stylu country, dla osób preferujących przytulne, klimatyczne wnętrza i meble nadgryzione zębem czasu.

































































   Mam nadzieję, że spodobały Wam się te pomysły znalezione przeze mnie w sieci i będą pomocne w aranżacji Waszych domów. 



POZDRAWIAM,
Sylwia














1 komentarz:

  1. My zdecydowaliśmy się na metalowe białe regały w pokoju dziecięcym. W połączeniu z szarym drewnem oraz białymi ścianami całość wygląda naprawdę super!
    Polecam zajrzeć na stronę firmy Nedcon. która sprzedaje takie właśnie regały mogące służyć do użytku domowego.
    Polecam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)