6/30/2015

Biała kuchnia z odrobiną szarości - White kitchen with a touch of grey

   Jestem pewna, że każdej kobiecie marzy się odrobina luksusu w domu. Według mnie kuchnia, zaraz po salonie, jest idealnym miejscem do stworzenia takiej eleganckiej aranżacji. Myślę, że kolor biały połączony z szarością świetnie nadają się do tego celu. Jeśli dorzucimy kryształowe dodatki w postaci oświetlenia lub uchwytów, kuchnia na pewno będzie wyjątkowa. Należy jednak pamiętać przy tym, żeby była przede wszystkim funkcjonalna. Bardzo podobają mi się klasyczne, proste meble kuchenne, ponieważ stanowią doskonałą bazę do stworzenia pięknych aranżacji. Można je dowolnie wzbogacać dodatkami i nadać kuchni niepowtarzalny charakter. Uwielbiam meble, które mają w sobie coś ze stylu francuskiego lub angielskiego, ale kuchnie amerykańskie również znajdują się w kręgu moich zainteresowań. Takie właśnie meble najpiękniej prezentują się w bieli. Sami spójrzcie na to, co przygotowałam. 


























































   I tak właśnie prezentują się moje inspiracje na kuchnię numer 2. Jak już wspominałam, kuchnie to dla mnie temat-rzeka, dlatego kolejne posty już wkrótce.


POZDRAWIAM,
Sylwia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)