9/26/2015

Pokój kąpielowy - Bath ROOM

   Jak już ostatnio wspominałam, zaczynam temat łazienek. Nie wiedzieć czemu, jakoś je do tej pory omijałam szerokim łukiem... Ale ostatni post o pojemnikach łazienkowych skłonił mnie do nadrobienia tej zaległości. 

   Patrząc na niektóre aranżacje łazienek, rzeczywiście trudno nazwać je inaczej niż pokojem kąpielowym. I chyba w ostatnim czasie właśnie to określenie stało się bardzo modne i adekwatne do wystroju. Nic dziwnego. Jeśli ustawimy w niej fotel, pufy lub szezlong, na ścianie umieścimy galerię zdjęć lub obrazów, przy wannie stolik, a na nim bukiet ze świeżych kwiatów, to wtedy określenie "pokój" pasuje jak nic. Nawet kafelki i płytki zastępowane są innymi rodzajami wykończeń, zarówno na ścianie jak i na podłodze. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ nigdy nie przepadałam za kafelkami i mało kiedy widywałam w łazienkach jakieś interesujące wzory. Szczególnie podobają mi się łazienki, w których płytki zastąpione są białą lamperią ze specjalnych paneli w stylu angielskim lub amerykańskim, a ściana nad nią pomalowana jest na jeden ze stonowanych pastelowych kolorów. Do takiego wykończenia naprawdę nie potrzeba już wiele, aby łazienka stała się piękna.

   W naszym domu będziemy mieli dwie łazienki, jedną większą z wanną i drugą mniejszą z prysznicem. Myślę, że takie rozwiązanie znacznie ułatwia życie, ponieważ kolejki stają się krótsze i każdy wybiera to co lubi: kąpiel lub prysznic. Jeśli chodzi o dużą łazienkę, osobiście wolałabym wannę wolno stojącą, ale obawiam się, że mój pomysł zostanie zawetowany... ;) i wanna będzie zabudowana. Ale i na tą ewentualność mam już kilka pomysłów.  Jeśli chodzi o wizję kolorystyczną, mam kilka wizji. Wolałabym, żeby nie była to przewaga bieli, a raczej połączenie bieli z szarością lub pastelami i złotem. Kolejne pomieszczenie w mini wersji luksusowej :)Duże wrażenie robią na mnie łazienki w stylu Hamptons. Są duże, jasne, pełne światła i pozytywnej energii. Dodatki w stylu francuskim i angielskim również chętnie wkomponowałabym w taką łazienkę, aby stworzyć miejsce przytulne, bo taka właśnie powinna być moim zdaniem łazienka. 

  Czytałam kiedyś artykuł, w którym napisane było, że wybór jasnych, stonowanych kolorów do łazienki jest pójściem na łatwiznę i wybieramy takie kolory, kiedy nie mamy konkretnego pomysłu na to wnętrze. Oczywiście nie zgadzam się z tym, ponieważ każdy wybiera kolory wśród których czuje się dobrze i które pasują do jego osobowości. I nie oznacza to, że ten kto wybiera biel i beże jest mniej kreatywny niż ten, który decyduje się na połączenie błękitu i pomarańczy. To co jest modne w danym sezonie niekoniecznie będzie modne za dwa lub trzy lata. I wtedy co? Remont łazienki? Według mnie wnętrza powinny być przede wszystkim ponadczasowe. Może nie wszyscy się z tym zgodzą, ale postaram się pokazać, że stonowane aranżacje łazienek zawsze będą na czasie i będą piękne.

  Koniecznie planujcie łazienkę z oknem, najlepiej z dużym oknem. Efekt końcowy jest wtedy niesamowity i łazienka wydaje się o wiele większa.



A stunning Hamptons house with modern-meets-Victorian interiors Bette Midler's lush Manhattan penthouse and gardens Peter Marino's enchanting gardens on Long IslandMuriel Brandolini's family retreat in Hamptons Bay:


The best lighting ideas for your luxury bathroom. See the best bathroom design ideas with a unique lighting. #luxury #bathroom #furniture | See more suggestions at www.maisonvalentina.net:



bathroom built-ins:



The front hallway on this wing connects the great room and kitchen with the master suite.  The master bath with its luxurious marble tile, clean white surfaces, and freestanding soaking tub defines elegance and sophistication. #HGTVDreamHome:
źródło




Bathroom.:
źródło



Interior Design | Gold & White:
źródło
   


   Jeśli ktoś z Was jest szczęśliwym posiadaczem ogromnej łazienki, może pozwolić sobie nawet na umieszczenie w niej takiej pięknej toaletki.






Like this tub and the Tiled shower:
źródło






   A może takie pałacowe szaleństwo? ;)


12 Gorgeous Luxury #Bathroom Designs - Style Estate -:
źródło



Gorgeous small French master bathroom.  home decor and interior decorating ideas.:
źródło




POZDRAWIAM,
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)