9/25/2015

Niezwykłe pojemniki w łazience - Unusual bathroom storage

   Czy też macie problem z wyglądem oryginalnych opakowań kosmetyków lub innych produktów prosto ze sklepu? Chodzi mi o to, że najczęściej nie da się ich postawić gdzieś na widoku, chociaż ich zawartość jest często świetna. I dotyczy to mydeł, soli do kąpieli, płynów, żeli lub szamponów, ale także płatków kosmetycznych, wacików i wielu innych. Dlatego ja najczęściej chowam to wszystko do szafek i szuflad. Produkty myjące można oczywiście spotkać w pięknych flakonach i pojemnikach, ale przeważnie ich cena nie jest adekwatna do jakości. Dlatego wydaje mi się, że dobrym pomysłem jest używanie pojemników zastępczych, na przykład ze szkła, które dodatkowo służą jako dekoracja naszej łazienki. Można w sklepach kupić gotowe lub stworzyć według własnego pomysłu jako DIY, ponieważ czasami w domu trafiają się niezagospodarowane piękne słoje lub pojemniki, które wystarczy przyozdobić wstążką, nakleić ręcznie zrobioną etykietkę lub przemalować białą, albo metaliczną farbą. I już mamy gotowy pojemnik zastępczy dla wielu produktów łazienkowych. Bardzo podobają mi się te w stylu francuskim i vintage, które pięknie wzbogacają aranżację łazienki. Wystarczy gdzieś obok postawić wazon z kwiatami i łazienka zyskuje nowe życie. Zarówno te przeźroczyste pojemniki, jak i ze szkła malowanego z pewnością przydadzą się w każdej łazience. A oto kilka propozycji, które widziałabym na przykład w naszej łazience.




pink mercury glass jar:

















   Przy okazji znalazłam jeszcze taki piękny, szklany pojemnik na szczoteczki do zębów.


źródło






   I chyba nadeszła pora, aby wkroczyć z postami na temat łazienek. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie wyszukać jakieś ciekawe aranżacje.


POZDRAWIAM,
Sylwia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)