7/10/2015

Blask bijący ze ściany - Sparkle from the wall

   Ostatnio, całkiem przypadkiem trafiłam na zdjęcia metamorfozy pewnej łazienki. Oczywiście cała wyglądała przepięknie, ale moją uwagę szczególnie przykuły biało-srebrne płytki w postaci małych rombów. I pomyślałam sobie, że takie błyszczące płytki to doskonały pomysł na rozświetlenie na przykład małych łazienek lub kuchni. Wydaje mi się, że komponowałyby się dobrze z każdym kolorem mebli, a zwłaszcza z białym. Sięgnęłam więc po garść inspiracji, które zebrałam w tym poście. U nas w domu znajdować będą się dwie łazienki, w tym jedna mała bez okien, więc oczami wyobraźni już widzę ją ubraną w takie właśnie połyskujące akcenty. Na drugim zdjęciu widać, że srebrne płytki potrafią ozdobić nawet takie proste pomieszczenie jak pralnia. Coś wspaniałego. Uwielbiam natrafiać na takie inspiracje, ponieważ natychmiast działają na moją wyobraźnię i przekładam je na wizję naszego domu.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)