1/14/2018

NASZ DOM ZIMOWĄ PORĄ




Czekam i czekam na jakieś malownicze opady śniegu, które pozwoliłyby sfotografować nasz dom w nieco bardziej zimowej scenerii, ale chyba w najbliższym czasie się nie doczekam ;), więc postanowiłam na przedświątecznych zdjęciach pokazać Wam, jak nasz Bursztyn zmienił się po ociepleniu elewacji. 

Na razie dom pokrywa styropian, siatka i dwie warstwy kleju. Na całkowite wykończenie elewacji będziemy musieli jeszcze poczekać. Naszym pomysłem numer 1 jest cegiełka elewacyjna, która będzie idealnie pasowała do okien ze szprosami. Kiedyś Wam o tym napiszę coś więcej.

Może tego nie pamiętacie, ale dwa lata temu obiecałam, że na pierwsze święta wykonam w każde zewnętrzne okno wianek bożonarodzeniowy. Co prawda nie do końca wywiązałam się z obietnicy, bo zrobiłam tylko 5... ;), ale i tak cieszy mnie fakt, że udało się je powiesić tuż przed świętami.








Dla porównania, tak wyglądał nasz zeszłego lata. Ciężko uwierzyć, że jeszcze pół roku temu dom stał w stanie surowym...










Jako oświetlenie zewnętrzne wybraliśmy na razie najtańsze kinkiety z Obi. 

Naświetla, które wprowadziliśmy do projektu, sprawdziły się w 100% i idealnie doświetlają wnętrze domu. Polecam Wam tego typu drobne zmiany, które wpływają na komfort użytkowania domu.

Drzwi zewnętrzne, z przodu i z tyłu domu, to dwa modele z firmy KMT. Choć słyszeliśmy na ich temat przeróżne opinie, w naszym przypadku nie mamy powodów do narzekań. Poza jedną regulacją, nie mamy z nimi żadnego problemu. Myślę, że jest to również kwestia właściwie przeprowadzonego montażu. 








Nasze HYGGE zimą - cichy, ciepły domek plus filiżanka kawy o poranku :)


POZDRAWIAM SERDECZNIE,
Sylwia


24 komentarze:

  1. Piekny dom, a śnieg dodaje mu cudownej aury. Jak z bajki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Powiem Ci, że uwielbiam, kiedy śnieg przykrywa te jego wszystkie mankamenty, jak brak pokrycia dachu ;)

      Usuń
  2. Wspaniały dom, w śnieżnym puchu wygląda wyjątkowo i wręcz magicznie! Czy pomysł na jakiś mini ogródek wiosenny masz już w głowie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze za wcześnie na takie plany, choć oczywiście coś mi już w głowie świta w tej sprawie. Będzie minimalistycznie, ale elegancko.

      Usuń
  3. Dom w zimowej odsłonie prezentuje się bardzo ładnie :) Wianki w oknach i padający śnieg z pewnością nadały mu świątecznego klimatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Od razu zrobiło nam się jakoś tak magicznie. Aż żal będzie je zdejmować...

      Usuń
  4. Okna i drzwi ozdobione wiankami to znak, że święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami... Szkoda, że już minęły i na kolejne trzeba będzie czekać rok. Jednak wygląd bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie 😍 Z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia domu 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się komponuje dom w tej śnieżnej bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie! Dom z bajki! A okna obłędne po prostu. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dom prezentuje się bardzo ładnie :) Kiedyś popularne były domy piętrowe, a obecnie parterowe są chyba ładniejsze :) Ewentualnie aranżacja poddasza i domek prezentuje się prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś piętrowe stały się "modne" i moi rodzice plują sobie w brodę, że dali się na tę modę złapać. Przyznaję z dumą, że wiele osób nam tego naszego parterowca zazdrości 😉

      Usuń
  9. Cegiełka? Koniecznie! Chociaż przecież JUŻ jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze myślałam nad jakimś solidnym sidingiem. Ale to baaardzo odległa perspektywa 😁

      Usuń
  10. Piękny dom. Ja kocham zimę i zimowe wieczory przed kominkiem - www.ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ w naszym domu. Bardzo mnie to odpręża i pozwala zapomnieć o troskach. W tym roku mam dwa tygodnie wolnego w grudniu i mam zamiar wykorzystać ten czas jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytac takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)