10/10/2015

Tapicerowany stolik kawowy - Upholstered coffee table

   Przeglądając rozmaite zdjęcia aranżacji salonów, często spotykam właśnie takie tapicerowane stoliki kawowe. Nigdy nie widziałam żadnego na żywo, ale według mnie wyglądają genialnie i chętnie postawiłabym jeden z nich w swoim salonie. Zwłaszcza te pikowane są przepiękne. Mam słabość do pikowanych mebli :). Jako wielbicielka majsterkowania, w pierwszej kolejności pomyślałam, że taki stolik można przy odrobinie cierpliwości wykonać samodzielnie lub z niewielka pomocą tapicera. Nie mogłam się powstrzymać i przygotowałam kilka, moich zdaniem, najciekawszych propozycji.














Living Room Living Room Living Room:





10 Clever Coffee Table Alternatives:



Major living room:







DIY Ottoman Coffee Table Part 3 – Building A Coffee Table Base With Shelf:



Button Tufted Upholstered Ottoman - Navy.:




These large ottomans are a great coffee table alternative and work well as extra seating during Holiday parties.:




An attractive but not dangerous coffee table. Upholstered Round Coffee Table via Vastu:




Eucalyptus wood cocktail ottoman with tufted linen upholstery and nailhead trim.   Product: Cocktail ottomanConstruc...:



   Nawet taki niepozorny mebel jak stolik kawowy, może urozmaicić i upiększyć aranżację naszego salonu, sypialni lub pokoju kąpielowego.




POZDRAWIAM,
Sylwia



2 komentarze:

  1. Super pomysł z tapicerowanym stolikiem. Tylko należy pamiętać, by materiał wewnętrzny nie był zbyt miękki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. I nawet najbardziej podobają mi się właśnie te, które pokryte są takim solidnym, ciężkim materiałem, kontrastującym z jasnymi, lekkimi wnętrzami.

      Usuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)