7/08/2015

Drzwi wejściowe - Front door

     Kiedy wyobrażam sobie wejście do naszego przyszłego domu, widzę schody z niskimi i szerokimi stopniami, białe kolumny podtrzymujące trójkątne zadaszenie i duże drzwi z białą sztukaterią dokoła. Jednak za tymi drzwiami znajdować ma się pierwszy korytarz bez okien, czyli w perspektywie nieco ponure miejsce. Bardzo lubię, kiedy do domu wpada dużo światła, więc wymyśliłam sobie dwa podłużne, niezbyt szerokie okna po obu stronach drzwi. W ten sposób korytarz będzie ładnie doświetlony, a drzwi wyglądać będą okazalej. Teraz, kiedy widzę ten efekt na etapie prac murarskich, jestem bardzo zadowolona i wydaje mi się, że był to strzał w dziesiątkę. Czasami dobrze jest przemyśleć takie sprawy zanim jest za późno na wprowadzenie zmian.
   
   A skoro wejście nabrało odpowiedniego kształtu, nie pozostaje mi nic innego jak gromadzić inspiracje na późniejszą aranżację tej części domu. Nie mam jeszcze konkretnej wizji koloru i kształtu drzwi, ale myślę, że będą one raczej w kolorze szarym lub białym. Myślę, że kiedy będzie gotowe pokrycie dachu i określimy rodzaj i kolor elewacji, pomysł na wejście przyjdzie sam. Oczywiście mam już kilka pomysłów na aranżację, ale czas pokaże jak będzie to zrobione w rzeczywistości. Na razie jestem zadowolona z pomysłu na drzwi z oknami i to jest najważniejsze. Polecam takie przemyślane zmiany, ponieważ są niewielkie, a dają o wiele większe możliwości w późniejszym etapie urządzania wnętrz. 

   A oto kilka pomysłów na drzwi wejściowe.

































   Bardzo żałuję, że nie widuję takich wejść na co dzień, ponieważ są przepiękne. A za takimi drzwiami muszą kryć się piękne wnętrza...



POZDRAWIAM,
Sylwia

1 komentarz:

  1. Drzwi wejściowe to przede wszystkim ważna rzecz w kwestii bezpieczeństwa. Dlatego nie patrzcie tylko na wygląd, ale też na takie detale jak np. zamki. Ja postawiłem na zamki do drzwi kmt, podobno to świetny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą motywującą opinię :)